Logo

ISO 9001:2008

Γενικά / Η εταιρεία / Πιστοποιήσεις

Πιστοποίηση σύμφωνα με το ISO 9001:2008



Ο έμπρακτος σεβασμός στον πελάτη και η αναγνώριση της επιχειρηματικής ευθύνης για την διατήρηση των σταθερά ποιοτικών υπηρεσιών στην αγορά αποτελούν τους στόχους της UTILIS. Η αξιοποίηση των τεχνολογικών εξελίξεων σε συνδυασμό με την ανάγκη ικανοποίησης των πελατών και εν γένει της αγοράς οδήγησε στην υιοθέτηση ενός Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας το οποίο εξελίσσεται και αναβαθμίζεται ώστε να μπορεί συνεχώς να καλύπτει τις υπάρχουσες ανάγκες της.

Χρειάστηκαν προσπάθειες για να εδραιωθούν η ευαισθησία και η συνέπεια σε όλη την πυραμίδα των εργαζομένων έτσι ώστε η Διασφάλιση Ποιότητας να αποτελεί μία από τις ρυθμιστικές παραμέτρους στην επιλογή σημαντικών επιχειρησιακών δραστηριοτήτων της.

Είναι προφανές ότι η χάραξη και η υιοθέτηση της πολιτικής ποιότητας δεν αποτελούν παρά μόνο την αρχή της προσπάθειας για την ικανοποίηση των πελατών της UTILIS, παράλληλα απαιτούνται μακροχρόνιες και συντονισμένες προσπάθειες για να επιτευχθούν συγκεκριμένες και αξιόλογες βελτιώσεις. Οι προσπάθειες αυτές αρχίζουν με την τήρηση της νομοθεσίας και την παροχή υπηρεσιών με βάσει τα δεδομένα που επιστρέφουν από την αγορά.

Η εταιρεία UTLIS πρόσφατα επαναπιστοποιήθηκε με επιτυχία από τον διαπιστευμένο από το ΕΣΥΔ πιστοποιητικό φορέα EQA σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2008.

Σύμφωνα με το ISO 9001:2000, η UTILIS δεσμεύεται στα εξής:

Για την υλοποίηση της Πολιτικής για την Ποιότητα των υπηρεσιών της η Εταιρεία έχει αναπτύξει μακροχρόνιες συνεργασίες με εξειδικευμένους συνεργάτες.

  • Να παρέχει υπηρεσίες που να καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών της
  • Να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες της τόσο σε ταχύτητα όσο και σε ποιότητα
  • Να παρέχει διαρκή εκπαίδευση στους συνεργάτες και στο ανθρώπινο δυναμικό
  • Να παρέχει τα καλύτερα τεχνολογικά εργαλεία μέσω της διαρκούς αναβάθμισής τους
  • Να εξελίσσει συνεχώς τις διαδικασίες της ως προς τη λειτουργικότητα και την παραγωγικότητα τους
  • Να παρακολουθεί τα παράπονα των πελατών και να φροντίζει για την εξάλειψή τους
  • Να αξιολογεί συστηματικά το ανθρώπινο δυναμικό της
  • Να μετρά και να αναλύει τις διεργασίες της με στόχο την διαρκή βελτίωση των επιδόσεων του Συστήματος Ποιότητας Έργα στο πλαίσιο του Κανονισμού (ΕΚ) 867/2008 όπως ισχύει

© Copyright 2017 by Utilis

Γενικά / Εταιρεία / Υπηρεσίες / Έργα / Πελάτες / Επικοινωνία